Pozicija:
Agent u korisničkoj podršci - njemački jezik
Lokacija:
Hrvatska
Industrija:
Informacijske tehnologije, telekomunikacije
Područje rada:
Telekomunikacije
Obvezno podaci u životopisu:
Za Majorel, vodeću multinacionalna kompaniju u području customer experience-a, trenutno smo u potrazi za Agentima u korisničkoj podršci sa znanjem njemačkog jezika.
Odgovornosti:
- Zaprimanje i rješavanje korisničkih upita svih vrsta (chat, e-mail, telefonski pozivi)
- Identificiranje potreba kupaca s ciljem postizanja zadovoljstva
- Naknadno praćenje kako bi se osiguralo rješenje pritužbi
Kvalifikacije:
- Izvrsne komunikacijske vještine i usmjerenost na zadovoljstvo kupaca
- Odlično poznavanje njemačkog jezika (min. B2)
- Znanje engleskog jezika je poželjno, ali nije obavezno
- Izvrsne vještine korištenja računala
- Prethodno iskustvo u pozivnom centru je prednost
- Odlične vještine upravljanja vremenom
- Oštro oko za detalje
OSTALO:
- Dostupnost za rad u smjenama
- Puno radno vrijeme
- Rad iz ureda u Zagrebu
BENEFITI:
- Multinacionalno radno okruženje
- Mogućnosti daljnjeg razvoja
- Naknada za prijevoz i topli obrok
- Dodatni bonusi
Rok:
Istekao
Ukoliko ste zainteresirani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijima, molimo registrirajte se na našoj web stranici i kreirajte svoj online životopis kako biste se mogli prijaviti na natječaje.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biti će kontaktirani.
Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za natječaj, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Hrvatska.