Pozicija:
Customer Support Representative
Lokacija:
Hrvatska
Industrija:
Informacijske tehnologije, telekomunikacije
Područje rada:
Telekomunikacije
Obvezno podaci u životopisu:
Za našeg klijenta, jednu od vodećih tvrtki u području umjetne inteligencije, tražimo kandidate na poziciji Customer Support Represenatative sa znanjem njemačkog jezika.
Odgovornosti:
- Komunikacija s korisnicima njemačkog govornog područja
- Prihvaćanje i bilježenje korisničkih zahtjeva te prosljeđivanje zadataka na daljnju obradu
- Pružanje povratne informacije korisnicima o statusu njihovog zahtjeva
- Naručivanje dijelova
- Smjenski rad 24/7
Kvalifikacije:
- Komunikativno znanje njemačkog jezika
- Komunikacijske i organizacijske vještine
- Usmjerenost na klijenta
- Fleksibilnost
- Proaktivnost
- Vještine rješavanja problema
Pogodnosti:
- Ugodno, stabilno i poticajno radno okruženje
- Rad u internacionalnom timu
- Prilike za usavršavanje
- Mogućnost povremenog rada od kuće
Rok:
Istekao
Ukoliko ste zainteresirani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijima, molimo registrirajte se na našoj web stranici i kreirajte svoj online životopis kako biste se mogli prijaviti na natječaje.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biti će kontaktirani.
Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za natječaj, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Hrvatska.