Ukoliko ste zaboravili lozinku, jedini način da je obnovite je putem procedure zaboravljena lozinka. Navedena procedura je opisana u ovom članku. Ovu proceduru moguće je napraviti samo ako ste prethodno kreirali Gi Group Hrvatska korisnički račun. Ukoliko niste registrirani, nećete biti u mogućnosti dobiti novu lozinku.

Korak 1: Stranica Zaboravljena lozinka
Korisnici Gi Group Hrvatska baze često imaju nekoliko e-mail adresa, stoga obratite pažnju na to je li e-mail adresa povezana s vašim Gi Group Hrvatska korisničkim računom.

Korak 2: Provjera poštanskog sandučića
Ukoliko ste unijeli e-mail adresu, Gi Group Hrvatska će vam poslati e-mail "Gi Group Hrvatska obnova lozinke". Sadržaj e-mail-a ovisiti će o tome postoji li korisnički račun povezan s danom e-mail adresom. Ukoliko takav korisnički račun ne postoji, sadržaj e-maila Gi Group Hrvatska biti će: “ne postoji Gi Group Hrvatska korisnički račun povezan s ovom e-mail adresom.” Ukoliko postoji takav korisnički račun, Gi Group Hrvatska zamoliti će vas putem e-maila potvrdu zahtjeva, klikom na link za obnovu lozinke. Nakon toga prijeći ćete na stranicu za obnovu lozinke.

Korak 3: Obnova lozinke

Ukoliko imate tehničkih problema s registracijom ili prijavom u sustav, molimo vas kontaktirajte tehničku podršku it.support@gigroup.com.