Registracijom na web stranici Gi Group Hrvatska automatski postajete registrirani korisnik Wyser Hrvatska web stranice. Korištenjem identične e-mail adrese i lozinke možete pristupiti vašem korisničkom računu na obje stranice.
Kako biste postali naš kandidat, potrebna je vaša registracija kao korisnika. Nakon što registrirate korisničko ime (E-mail) i lozinku, potrebno je prijaviti se u sustav i na stranici Profil kreirati svoj online životopis. Ovaj proces podrazumijeva ispunjavanje online formulara uz koji je potrebno priložiti i životopis u MS Word-u ili Adobe Acrobat formatu. Poželjno je priložiti dva životopisa – jedan na engleskom jeziku i drugi na hrvatskom jeziku.
Osim što će na ovaj način vaš životopis biti trajno pohranjen u našoj bazi, ovim postupkom omogućena vam je i prijava na aktualne natječaje.
Registracija u bazu kandidata kompanije Gi Group Hrvatska je besplatna i pruža vam mogućnost da po potrebi nadopunjujete ili mijenjate svoje podatke, čime povećavate šansu da vaš životopis bude uzet u obzir za nove natječaje.
Ukoliko imate tehničkih poteškoća prilikom registracije ili prijave u sustav, molimo vas kontaktirajte našu tehničku podršku putem e-mail adrese it.support@gigroup.com.
PROPISI O OBRADI LIČNIH PODATAKA
Ko je kontrolor podataka?
Wyser d.o.o., Gajeva 2b, 10000 Zagreb, Hrvatska
Kako da kontaktiram službenika za zaštitu podataka?
Službenik za zaštitu podataka imejl adresa: hr.privacy@gigroup.com
Ko obrađuje moje podatke?
Podatke će obrađivati zaposleni ili saradnici koji su izričito ovlašćeni za to.
Podaci će se prosleđivati trećim stranama, uključujući kompanije i entitete koji su klijenti, Ministarstvo rada, javne organe vezano za aktivne politike za zaposlenje ili mere, ostale tržišne operatere u slučaju partnerstva i kompanije grupe u Italiji ili u inostranstvu.
Podatke će obrađivati strane koje ove podatke vrše u naše ime, uključujući kompanije koje pružaju usluge upravljanja sajtom, usluge upravljanja bazom podataka o kandidatima i održavanja iste, kompanije za slanje poruka i kompanije za istraživanje tržišta.