Recruitment
Pozicija:

Agent u korisničkoj podršci - njemački jezik

Kompanija:

Majorel

Lokacija:

Hrvatska

Industrija:

Informacijske tehnologije, telekomunikacije

Područje rada:

Telekomunikacije

Obvezno podaci u životopisu:
  • Priloži životopis

Za Majorel, vodeću multinacionalna kompaniju u području customer experience-a, trenutno smo u potrazi za Agentima u korisničkoj podršci sa znanjem njemačkog jezika.

Odgovornosti:
  • Zaprimanje i rješavanje korisničkih upita svih vrsta (chat, e-mail, telefonski pozivi)
  • Identificiranje potreba kupaca s ciljem postizanja zadovoljstva
  • Naknadno praćenje kako bi se osiguralo rješenje pritužbi
Kvalifikacije:
  • Izvrsne komunikacijske vještine i usmjerenost na zadovoljstvo kupaca
  • Odlično poznavanje njemačkog jezika (min. B2)
  • Znanje engleskog jezika je poželjno, ali nije obavezno
  • Izvrsne vještine korištenja računala
  • Prethodno iskustvo u pozivnom centru je prednost
  • Odlične vještine upravljanja vremenom
  • Oštro oko za detalje

OSTALO:

  • Dostupnost za rad u smjenama
  • Puno radno vrijeme
  • Rad iz ureda u Zagrebu

 

BENEFITI:

  • Multinacionalno radno okruženje
  • Mogućnosti daljnjeg razvoja
  • Naknada za prijevoz i topli obrok
  • Dodatni bonusi
Rok: 26.12.2022

Ukoliko ste zainteresirani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijima, molimo registrirajte se na našoj web stranici i kreirajte svoj online životopis kako biste se mogli prijaviti na natječaje.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biti će kontaktirani.

Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za natječaj, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Hrvatska.

Preporučite i podijelite s ostalima